Gratis verzending NL boven €75 • Klantbeoordeling: 9.6 • Showroom 2200 m²

Molenaar Meubelen Logo

Molenaar Meubelen

Meubelen en meer

Je winkelwagen is momenteel leeg!

  • Adres & Openingstijden
  • Over ons
  • Klantenservice
  • Meubellijnen
  • Stoelen
  • Tafels
    • Tafels Eettafel BardiAFBEELDING
    • Eettafel CherryEettafels
    • Pandora Salontafel GrootSalontafels
    • Bijzettafel MartBijzettafels
    • Wandtafel Minor OnbewerktWandtafels
    • Eiken Bureau Kevin Met 1 LadenblokBureaus
    • Eettafelblad Malmo Rechte RandenTafelbladen
    • Metalen Onderstel Spin OvaalTafelpoten
  • Kasten
    • Kasten NaikaAFBEELDING
    • Tv Dressoir Henk 2-vaksTV kasten
    • Dressoir Tjade 4 Deurs Met Laden OnbewerktDressoirs
    • Ladenkast Bo 3Ladenkasten
    • Bergkast NaikaBerg- en broodkasten
    • Torenkast Tom Met 1 DeurBoeken- en torenkasten
    • Buffetkast Yanno groot voorkantBuffet- en vitrinekasten
  • Banken & Fauteuils
    • Banken En Fauteuils Bank ZicoAFBEELDING
    • Bank Musa 2,5-zitsBanken
    • Lush-fauteuilFauteuils
    • Relaxfauteuil Twice Tw-002 2Relaxfauteuils
    • Hocker Borg Schijnkussen DonkerHockers
  • Slapen
    • Slapen Slaapkamer VicAFBEELDING
    • Linnenkast Vic 2Linnenkasten
    • Lattenbodem BalancerLattenbodems
    • Matras Geltex ImagineMatrassen
    • Ledikant FlorisLedikanten
    • Nachtkastje Vic 50x52x40Nachtkastjes
    • Dekbedovertrek Avignon 435 240x220Beddengoed
  • Tuin
  • Accessoires
    • Accessoires KussensAFBEELDING
    • Tulpenvaas Mat ZwartWoonaccessoires
    • Oranje Wax En Oil Set Set 2x150 MlOnderhoud
    • 9783961713592-the-jaguar-bookKoffietafelboeken
    • Coat Rack Full Metal Jacket Small (1070)Kapstokken
    • Clock Cork (6524)Klokken
    • Hawaiian-palm-tree70120017-grPlanten
    • Pastille Lsb 1536Poefs & Krukjes
    • Vase Bol Glass Topaz810-515-094Schalen & Vazen
    • Schilderij-matdib1955-120x120-woman-lion-parrotsSchilderijen
    • Monso-beigeSierkussens
    • Spiegel Selfie Black Large 200553Spiegels
    • 96541Verlichting
    • Fiore6310Vloerkleden
  • Merken
  • Outlet
Je bent hier: Home / Klantenservice / Retourneren

Retourneren

Bij ons kun je een product wat op afstand is gekocht binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Hier vind je antwoorden op al je vragen rondom de voorwaarden en meld je gemakkelijk een retour aan.

Snel zelf regelen

Het snelste antwoord op je vragen vind je hieronder. Wij hebben de meest gestelde vragen en informatie voor je verzameld zodat je snel en gemakkelijk je antwoorden kunt vinden.

Retourneren

Retourneren
Meld hier je retour online aan

Veelgestelde vragen

a
Welke retourmogelijkheden heb ik?

Bij het retourneren van producten ben je zelf verantwoordelijk voor het in originele staat terugsturen van de producten, inclusief alle toebehoren en de originele verpakking. Houd er rekening mee dat eventuele kosten die je maakt bij het retourneren, zoals verzendkosten, niet door ons worden vergoed.

Hieronder volgt een overzicht van de retourmogelijkheden:

  1. Zelf brengen met eigen vervoer: Als je passend vervoer hebt, kun je de producten zelf terugbrengen naar onze winkel of ons magazijn in Udenhout.
  2. Zelf versturen via pakketdienst: Je kunt ervoor kiezen om de producten zelf te retourneren via een pakketdienst van jouw keuze (bijv. PostNL of DPD).
  3. Laten ophalen door onze bezorgdienst: Indien de producten te groot, zwaar of fragiel zijn om via een reguliere pakketdienst te retourneren, kunnen wij ze met onze eigen bezorgdienst ophalen. De kosten hiervoor bedragen €75 binnen Nederland. Voor ophaalkosten buiten Nederland (of op de Waddeneilanden) kunnen we op aanvraag een prijsopgave doen.
a
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Producten die voor jou op kleur gespoten zijn of speciaal voor jou zijn besteld, aangepast of gemaakt. Het is niet vanzelfsprekend dat je deze kunt retourneren. In overleg kunnen we bekijken wat we voor je kunnen betekenen.

a
Hoe verloopt het retourproces?

Heb je binnen 30 dagen na ontvangst aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen door een retouraanvraag in te dienen? Dan doen we dit:

  1. We bevestigen de ontvangst van je retouraanvraag per e-mail.
  2. We beoordelen de retouraanvraag en nemen contact met je op over de vervolgstappen.
  3. Indien de retouraanvraag akkoord is bevonden, wachten we tot 14 dagen af voor ontvangst van de producten.
  4. Na ontvangst van de producten in originele staat ontvang je je betaling minus verzend-, bezorg- en/of transactiekosten binnen 3 werkdagen terug.
a
Wat moet ik doen om een product te retourneren?

Je kunt je retouraanvraag indienen op deze pagina.

a
Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Het antwoord is over het algemeen ja, hoewel dit afhangt van de staat van het product bij retournering. Om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling van het productbedrag, is het essentieel dat het product, inclusief alle toebehoren en de originele verpakking, in de originele en onbeschadigde staat wordt geretourneerd. Zo kunnen we ervoor zorgen dat een andere klant nog van het product kan genieten alsof het nieuw is.

Als het product echter niet in zijn originele staat verkeert, zullen we de waardevermindering van het product bepalen op basis van de staat ervan bij ontvangst. Daarom raden we je aan om het product te bekijken alsof je in een fysieke winkel bent. Bijvoorbeeld, haal een stoel uit de doos en bekijk deze vanuit verschillende hoeken, maar vermijd het om erop te zitten tijdens het eten om te voorkomen dat er voedselresten op komen.

Houd er rekening mee dat eventuele verzend-, bezorg- of transactiekosten niet worden terugbetaald. Na ontvangst van het geretourneerde product, zul je het productbedrag, minus deze kosten, binnen 3 werkdagen terug ontvangen.

a
Mag ik een product thuis uitproberen?

We willen je vragen je aan om het product te bekijken alsof je in onze fysieke winkel bent. Bijvoorbeeld, haal een stoel uit de doos en bekijk deze vanuit verschillende hoeken, maar vermijd het om erop te zitten tijdens het eten om te voorkomen dat er voedselresten op komen.

a
Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Zeker, het is mogelijk om elk product van je bestelling individueel te retourneren. In ons online retourformulier kun je aangeven welk specifiek product je wilt terugsturen. Let wel, deze optie is niet van toepassing op producten die als een set zijn verkocht of die een minimaal afnameaantal hebben. Deze moeten als volledige set worden geretourneerd.

a
Hoe kan ik mijn retour annuleren?

Als je het product niet binnen 14 dagen na de aanvraag retourneert, wordt je retouraanvraag automatisch geannuleerd. Als je aanvraag nog in behandeling is en je besluit dat retourneren niet meer nodig is, stellen we het op prijs als je ons hierover informeert zodat we de aan vraag ook niet meer hoeven te beoordelen.

a
Wat als er een onderdeel ontbreekt bij levering?

In het onwaarschijnlijke geval dat er een onderdeel van je aankoop ontbreekt, kun je een servicemelding indienen via onze website. Zorg ervoor dat je in de melding duidelijk aangeeft welk onderdeel er ontbreekt. Na ontvangst van je melding zullen we er alles aan doen om het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk na te leveren.

a
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Oeps, dat had niet mogen gebeuren. Geen zorgen, stuur ons even een servicemelding en we zullen alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt.

a
Wordt mijn product gerepareerd of vervangen?

Het hangt af van het product, maar in principe proberen we eerst, in goed overleg, een reparatie uit te voeren, vooral als dit de meest snelle en duurzame oplossing is. Bij producten die specifiek voor jou zijn besteld, aangepast, gemaakt of op kleur zijn gespoten, is het niet altijd mogelijk of wenselijk om direct een vervanging te leveren. We raden je aan een servicemelding in te dienen, dan bekijken we wat de beste aanpak is.

a
Wanneer krijg ik mijn geld terug na retourneren?

Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd en we je geretourneerde product in goede staat hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat de terugbetaling wordt verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode. Ongeacht of je oorspronkelijk per bank hebt betaald, contant hebt betaald of een waardebon hebt gebruikt, we zorgen ervoor dat de terugbetaling op dezelfde manier wordt uitgevoerd.

De terugbetaling wordt uitgevoerd binnen 3 werkdagen, maar houd er rekening mee dat afhankelijk van de betaalmethode, het langer kan duren voordat de betreffende partij de transactie heeft verwerkt en je het geld daadwerkelijk ziet.

Houd er rekening mee dat eventuele verzend-, bezorg- of transactiekosten niet worden terugbetaald en in mindering worden gebracht.

a
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn product?

Ja, als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product. Dit betekent dat eventuele kosten die je maakt bij het retourneren, zoals verzendkosten, niet door ons worden vergoed.

Je hebt de mogelijkheid om het product zelf terug te brengen met eigen vervoer, of het zelf te versturen met een pakketdienst naar keuze (bijvoorbeeld PostNL of DHL).

Indien de producten te groot, zwaar of fragiel zijn om via een pakketdienst te retourneren, bieden we de optie om ze met onze eigen bezorgdienst op te laten halen. De kosten hiervoor bedragen €75 binnen Nederland. Voor ophaalkosten buiten Nederland (of op de Waddeneilanden), kunnen we op aanvraag een prijsopgave doen.

a
Kan ik mijn product in/naar de winkel retourneren?

Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd, zullen we je specifieke instructies geven over waar je het product kunt retourneren. We zullen aangeven of we de retournering het liefst op ons winkeladres of op onze magazijnlocatie in Udenhout willen ontvangen. Deze informatie zal duidelijk worden aangegeven in de retourinstructie die je ontvangt na de goedkeuring van je retouraanvraag.

a
Hoe moet ik het product inpakken voor retourneren?

Wanneer je een product wilt retourneren, is het belangrijk om het goed in te pakken. Een vuistregel is om het product in te pakken zoals het is geleverd. Gebruik een stevige verpakking, bij voorkeur de originele. Op die manier minimaliseer je de kans op beschadigingen en kunnen we het product mogelijk nog aan iemand anders verkopen.

Heb je de originele verpakking niet meer? Geen zorgen, we beoordelen de staat van je teruggestuurde product en bepalen op basis daarvan wat de eventuele waardevermindering is.

Als je geen printer hebt of geen geschikte doos kunt vinden, kun je het product ook zelf terugbrengen naar onze winkel of magazijn. In dat geval is het voldoende om je product in de verpakking mee te nemen.

Let op: je kunt pas retourneren na een goedgekeurde retouraanvraag.

a
Wat gebeurt er als mijn retourzending beschadigd aankomt?

Als je een product wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het in originele staat terugsturen van het product, inclusief alle toebehoren en de originele verpakking. Als er tijdens het transport een beschadiging ontstaat, is dit helaas jouw verantwoordelijkheid. In dat geval zullen we de staat van het product beoordelen en een eventuele waardevermindering vaststellen, die invloed kan hebben op het terug te betalen bedrag.

Wanneer mogelijk raden we je aan om het product zelf met passend vervoer terug naar Udenhout te brengen. Dit kan het risico op beschadigingen tijdens het transport verminderen. Als de producten echter te groot, zwaar of fragiel zijn om zelf of via een pakketdienst te retourneren, bieden we de mogelijkheid om ze tegen betaling met onze eigen bezorgdienst op te halen. In dat geval nemen wij uiteraard de verantwoordelijkheid voor het onbeschadigd transporteren van de retourzending.

a
Hoe lang duurt reparatie?

De reparatietijd van een product kan sterk variëren op basis van verschillende factoren, en we doen ons uiterste best om je zo snel en effectief mogelijk van dienst te zijn.

Als we in staat zijn om de reparatie zelf uit te voeren, kunnen we vrijwel onmiddellijk een afspraak met je inplannen om het probleem op te lossen. In dat geval kunnen we een nauwkeurige schatting geven van de reparatietijd en wellicht meteen een datum afspreken voor de terugbezorging of verzending van het gerepareerde product.

Mocht het echter nodig zijn om het product naar de fabrikant te sturen voor reparatie, of als een reparatiedienst van de fabrikant de reparatie moet uitvoeren, dan hangt de reparatietijd af van hun schema. De ene fabrikant kan sneller zijn dan de andere. We houden je in zo’n situatie op de hoogte en geven je een zo goed mogelijke schatting van de reparatietijd op basis van eerdere ervaringen en de actuele stand van zaken. Bij twijfel kunnen we contact opnemen met de fabrikant of reparatiedienst om de meest actuele reparatietijden te achterhalen.

In sommige gevallen, afhankelijk van de aard van het probleem en de beschikbaarheid van vervangende producten, kunnen we je onmiddellijk een vervangend product toesturen. Dit doen we om de overlast te minimaliseren en je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn.

Wij streven we ernaar om reparaties zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Uw geduld en begrip in deze situaties wordt zeer gewaardeerd. We zullen je tijdens het gehele proces op de hoogte houden van de voortgang.

Contact opnemen

We reageren zo snel mogelijk tijdens reguliere kantooruren.

Neem contact met ons op

De koffie staat klaar

Openingstijden
ma 13.00-17.00 uur
di-za 10.00-17.00 uur

Locatie
Kreitenmolenstraat 107
5071BC Udenhout

Klantenservice

Bestellen
Bezorging, verzending en afhaling
Betalen
Garantie en reparatie
Retourneren

Wat onze klanten zeggen

Google-Beoordeling
4.8
Gebaseerd op 602 recensies
Molenaar Meubelen BV
Molenaar Meubelen BV
4.8
Ria Parren
Ria Parren
1701163681
Goede en prettige service.Alles werd netjes uitgepakt en neergezet en het afval mooi meegenomen.En de stoelen kwamen veel vroeger dan we verwacht hadden. Dat was echt een verrassing.Uitermate tevreden.
Marius van der Heijden
Marius van der Heijden
1701093710
Veel keus en uitstekend advies.
Monica Van erven
Monica Van erven
1699740161
Na een aantal jaar een dressoir bijgekocht van de serie meubels die we al bij jullie gekocht hadden. Vriendelijk te woord gestaan en binnen een week het dressoir al geleverd. Zeer tevreden
Ans van Beerendonk
Ans van Beerendonk
1699569320
Zoals gewoonlijk ben ik weer heel goed geholpen bij Molenaar meubelen.Het ging om nieuwe wieltjes onder de eetkamerstoel die ik al 16 jaar geleden gekocht had bij Molenaar.Ondanks dat de stoelen al deze leeftijd hebben wordt er alles aan gedaan om het probleem op te lossen en dat is ook gebeurd.Top dus!!!Dank je wel!!Ans van Beerendonk
C. West
C. West
1699514524
Mooie solide kast. Veel opbergruimte. We zijn er superblij mee.
Ed Leijten
Ed Leijten
1699266589
Molenaar meubelen is een fijne winkel waar je als klant rustig rond kunt kijken. Daarna nog even thuis checken welke kleur het moet worden. Hiervoor kregen we een aantal stalen mee en konden we thuis bekijken wat het beste paste in ons interieur. Daarna was de koop snel gesloten. Overigens werd de nieuwe tafel binnen 2 weken geleverd. We raden iedereen aan om ook daar eens te gaan kijken.
Simone Viola
Simone Viola
1699167460
Good quality, very kind personnel, not timely reply via email, over a month of delay in delivery.
Richard van der Ven
Richard van der Ven
1699034732
Grote winkel met eigen parkeerplaatsen, makkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel.We zijn er geslaagd met de vervanging van onze meubels. We hebben gekozen vo9r meubels die ze zelf ontworpen hebben. Zeer degelijke kwaliteit die je ook voelt als je het vastpakt.Ze hebben een eigen spuiterij waardoor je zelf voor een kleur combinatie kunt kiezen.Alles is netjes geleverd en door de bezorgers op zijn plaats gezet.Geen beschadigingen: alles in 1x goed.Zeker een aanrader.
Henk de Visser
Henk de Visser
1699017665
Tijdig / netjes afgeleverd
Gerda Poirters
Gerda Poirters
1698754106
De service bij Molenaar Meubelen is grandioos,je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.Ik zou iedereen aanraden om zeer zeker ook bij molenaar meubelen te gaan kijken als U iets nieuws nodig hebt,het is daar zeer zeker niet garantie tot aan de deur,jaren later is nog steeds de service en hulp die je krijgt goed.Een zeer tevreden klant uit Berkel Enschot.Gr. Gerda
Edo Hut
Edo Hut
1698144171
Wij zijn zeer tevreden over het vriendelijke behulpzaam personeel en de bezorgers waren vriendelijke nette mannen .Dus tevreden.
Piet van Baast
Piet van Baast
1697712077
Met molenaar afspraken gemaakt, welkeperfect nagekomen zijn. Goede service, prima product en een goede levering.
Wim van de Kamp
Wim van de Kamp
1697545422
Goede service en sympathiek personeel
Diny Celie
Diny Celie
1697537187
Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.Wij moesten de stoelen zelf in elkaar monteren. omdat er zo'n duidelijke uitleg bij was gevoegd is dit zonder problemen gelukt.Dank. J.M.P. Celie
Walther Kitzmann
Walther Kitzmann
1697309195
Goede service en een nette prijs
Marleen den Boer
Marleen den Boer
1696968845
Een fijne zaak waar je goed geholpen wordt, de meubels werden heel correct en netjes afgeleverd. Afgelopen zaterdag hebben we nog een extra tafeltje opgehaald in Udenhout. Wij zijn dik te tevreden.
Ronny Poelen
Ronny Poelen
1696242005
Mooie eetkamerstoelen gekocht, mooie stoelen.Prima en vriendelijk advies gehad en zeer snelle levering.Betaalbare en kwalitatief mooie spullen voor iedereen.Een aanrader, kom er zeker weer terug in de toekomst!
Jade Van Doorn
Jade Van Doorn
1695998335
Bij Molenaar Meubelen heb ik mijn prachtige eettafel samen gesteld. Na ervaringen in andere winkels was ik enorm blij verrast door alle mogelijkheden en de geweldige service bij Molenaar. De eettafel die maanden in mijn hoofd zat en ik nergens kon vinden, heeft Molenaar voor mij kunnen realiseren. Ik kom hier zeker terug voor een volgend meubelstuk!
wilcon amelsvoort
wilcon amelsvoort
1695462792
3 zitsbank besteld En keurig netjes geleverd.Wij adviseren molenaar als een zeer vriendelijke woonwinkel.Wil en Conny van Amelsvoort Tilburg
wilma van bijnen
wilma van bijnen
1695110998
Overigens komen al onze meubels komen bij molenaar meubelen bv vandaan.. Hoge boeken kast, dressoir, salontafel ,eettafel met 4 mooie stoelen, 2 prachtige flexluxClement stoelen. Zit comfort is zo lekker dat je geen andere stoel of bank lekker meer vind zitten.Ook hebben we sinds wk 37 2 goudkleurig draaifauteuils gekocht. Om in zo’n stoel te zitten is ook geen straf.Alle meubels netje en zorgvuldig door 2 bezorgers geleverd.Personeel in winkel , telefoniste zijn klantvriendelijk. Service is perfect.Deze meubelmaker is echt een aanrader. Wij zijn super super blij met al onze aankopen.
Rob & Marian Hoedjes
Rob & Marian Hoedjes
1694464457
Onze ervaring met Molenaar Meubelen is erg positiefHebben 2 keer gebruik moeten maken van de service omdat er een onderdeel vervangen moest wordenDe communicatie is prima en het probleem werd netjes en snel verholpen!
Jo Donkers
Jo Donkers
1694345069
Goede service, snelle levering van de sidetable! Erg blij mee!
Esther van Oudheusden
Esther van Oudheusden
1693510858
Supergoed geholpen. En snel geleverd. Blij met onze nieuwe tv kast.
Bekijk alle recensiesRecensie schrijven
powered by Google
js_loader

Betalen kan met:

Betaalmethoden

Volg ons:

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube

© Molenaar Meubelen

  • Algemene Voorwaarden
  • Privacybeleid