Je winkelwagen is momenteel leeg!
Betalen
Hier krijg je antwoorden op al je vragen betreffende de betaling van je bestelling.
Veelgestelde vragen
Bij onze eigen bezorgdienst kun je bij levering á contant betalen of binnen Nederland met onze mobiele PIN-automaat. Let op: pinnen in het buitenland is niet gegarandeerd! Buiten Nederland kun je dus alleen á contant betalen! Het is ook belangrijk om te weten dat er een betaallimiet op de meeste PIN-passen is. Deze limiet is doorgaans €2500 of minder, dus zorg ervoor dat je dit voorafgaand aan de leveringsdag goed controleert.
Belangrijk om te weten:
- Wij accepteren bij bezorging en afhaal géén creditcards.
- Wij leveren nóóit op rekening.
- Indien je niet kunt betalen bij levering, zijn wij genoodzaakt de producten weer retour te nemen.
Als het niet mogelijk is om bij levering te betalen, dan zijn er twee opties:
- Je maakt het geld over. Het bedrag moet uiterlijk 3 werkdagen voor levering op onze rekening staan.
- Je kunt tot uiterlijk de dag voor levering in de winkel komen om het bedrag te betalen.
Als je ervoor kiest om je product af te halen bij ons in Udenhout, zijn er verschillende betaalmogelijkheden.
In onze winkel kun je contant betalen of met je PIN-pas. In ons magazijn is contante betaling ook mogelijk, maar houd er rekening mee dat er niet altijd een PIN-automaat aanwezig is. In dat geval kunnen we je vragen om eerst naar de winkel te gaan om daar te betalen, waarna je je product kunt afhalen bij ons magazijn.
Het is belangrijk om te weten dat we geen creditcards accepteren en dat we nooit op rekening leveren.
Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd en we je geretourneerde product in goede staat hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat de terugbetaling wordt verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode. Ongeacht of je oorspronkelijk per bank hebt betaald, contant hebt betaald of een waardebon hebt gebruikt, we zorgen ervoor dat de terugbetaling op dezelfde manier wordt uitgevoerd.
De terugbetaling wordt uitgevoerd binnen 3 werkdagen, maar houd er rekening mee dat afhankelijk van de betaalmethode, het langer kan duren voordat de betreffende partij de transactie heeft verwerkt en je het geld daadwerkelijk ziet.
Houd er rekening mee dat eventuele verzend-, bezorg- of transactiekosten niet worden terugbetaald en in mindering worden gebracht.
Ja, als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product. Dit betekent dat eventuele kosten die je maakt bij het retourneren, zoals verzendkosten, niet door ons worden vergoed.
Je hebt de mogelijkheid om het product zelf terug te brengen met eigen vervoer, of het zelf te versturen met een pakketdienst naar keuze (bijvoorbeeld PostNL of DHL).
Indien de producten te groot, zwaar of fragiel zijn om via een pakketdienst te retourneren, bieden we de optie om ze met onze eigen bezorgdienst op te laten halen. De kosten hiervoor bedragen €75 binnen Nederland. Voor ophaalkosten buiten Nederland (of op de Waddeneilanden), kunnen we op aanvraag een prijsopgave doen.
Voor een snelle verwerking van je online bestelling raden we aan om veilig te betalen met iDeal of creditcard (Visa of MasterCard).
Hoewel een handmatige bankoverschrijving ook mogelijk is, kan dit de levering van je bestelling met 1 tot 3 werkdagen vertragen. Dit komt omdat je bestelling pas definitief is zodra je overschrijving bij ons binnen is. Als je kiest voor betaling via iDeal of creditcard, wordt je betaling direct verwerkt en heb je je bestelling sneller in huis.
De factuur van je bestelling wordt meegeleverd bij de levering of gemailed op moment van versturen. Mocht je op een later moment een kopie van de factuur nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op. We zullen de factuur dan opnieuw naar je e-mailadres sturen.
Als je besluit om via bankoverschrijving te betalen, dan kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar onze bankrekening: NL46RABO0151227659, op naam van Molenaar Meubelen, gevestigd in Udenhout. Zorg ervoor dat je jouw achternaam en ordernummer vermeldt tijdens het betalingsproces.
Bij Molenaar Meubelen zijn we van de ‘boter bij de vis’ aanpak, we maken het graag zo gemakkelijk mogelijk voor je. Daarom vragen we meestal geen aanbetaling voor bestellingen die we snel verwachten te leveren – want zeg nu zelf, wie is er nu echt dol op aanbetalen?
Voor online bestellingen vragen we wel om een symbolische aanbetaling van 10%, dit is meer om de formaliteit van de aankoop te bevestigen dan om een gat in je portemonnee te slaan. Het restant kun je bij levering voldoen.
In sommige gevallen, zoals bij bestellingen die op afroep zijn of onder specifieke omstandigheden, kan het zijn dat we om een (kleine) aanbetaling vragen. Maar wees gerust, we proberen het altijd zo simpel en pijnloos mogelijk te houden!
Nee, het is helaas niet mogelijk omachteraf of op rekening te betalen. Echter, door te betalen met je creditcard kun je de betaling verplaatsen naar een later tijdstip, aangezien de afschrijving dan later plaatsvindt.
Indien de levering wordt uitgevoerd door onze eigen bezorgservice, kun je wel betalen bij aflevering. Bij een online bestelling vragen we dan slechts een aanbetaling van 10%, bij levering betaal je het restant (90%).
Ja, je kunt contant betalen in onze winkel of bij levering door onze eigen bezorgservice. Houd er echter rekening mee dat we wettelijk verplicht zijn om grote contante betalingen te melden. Vanwege veiligheidsredenen geven we de voorkeur aan betalingen met PIN.
Contact opnemen
We reageren zo snel mogelijk tijdens reguliere kantooruren.